گازسوز پخش
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / والور / فروشنده انواع والور نفتی تزئینی

فروشنده انواع والور نفتی تزئینی

والور نفتی تزئینی که به والور خوراک پزی دکوری نیز معروف است از جمله محصولات بسیار زیبای سنتی است که می‌تواند برای زیبایی اتاق نشیمن یا هر مکان دیگری در فضای داخلی مورد استفاده قرار بگیرد و انواع بسیار متفاوتی از این وسیله تزئینی توسط فروشنده ارائه می‌شود.

خریداران می‌توانند انواع والور نفتی را از این فروشنده با نرخ بسیار مناسب و به شرط سلامت حین تحویل در آدرس مورد نظر خود دریافت کنند و حتی از آن برای ارائه به بازارهای جهانی استفاده نمایند.

فروشنده انواع والور نفتی تزئینی

شناخت ویژگی والور نفتی تزئینی

شناخت ویژگی والور نفتی تزئینی والور نفتی تزئینی که به چراغ نفتی نیز معروف است از محصولات بسیار زیبا و شیک است که یادآور چراغ نفتی نوستالژی می باشد که مدل‌های بسیار متفاوتی دارد و می‌تواند برای تزیین خانه مورد استفاده قرار می گیرد؛ این چراغ از بخش های مختلف بدنه، محافظ تشکیل شده است و جنس بدنه آن معمولاً از فلز یا شیشه نشکن است.

این محصول دارای محافظ فلزی است که می‌تواند از جنس آهن، برنج، مس یا بسیاری از موارد دیگر باشد؛ وزن این چراغ نفتی و دکوری بسته به اندازه آن متفاوت است همچنین جنس فلزی این محصول به طور مشخص بر روی وزن آن تاثیرگذار خواهد بود.

این محصول تزئینی معمولاً در سایز کوچک ارائه می‌شود و در بخش‌های مختلف داخلی و به ویژه در اپن آشپزخانه می‌تواند به عنوان محصولی دکوری مورد استفاده در قرار بگیرد و این می‌تواند به صورت تک رنگ بوده یا به صورت رنگ بندی ارائه گردد.

شکل ظاهری و ویژگی این محصول دقیقاً مشابه چراغ نفتی واقعی است و در آن مخزن نفتی نیز استفاده شده است که اندازه آن با توجه به ابعاد چراغ می تواند کوچک و بزرگ باشد ولی آنچه که در این محصول بیشتر به چشم می آید همان ظاهر و شکل آن است که همانند نمونه‌های اولیه این محصول است که به بازار ارائه شده بودند و این یادآور یک نوستالژی بسیار خاص می باشد که نقش دکوری آن را برجسته کرده است.

خرید مستقیم والور نفتی تزئینی

خرید مستقیم والور نفتی تزئینی زیباترین انواع والور نفتی تزئینی در ابعاد و اندازه های متفاوت آن می تواند زیبایی بخش به اتاق و بخش داخلی ساختمان باشد؛ خرید مستقیم والور با قیمت ارزان از فروشنده این محصول به راحتی امکان پذیر است و در خرید مستقیم می‌تواند باعث تهیه بسیار ارزان شود.

بهترین انواع این محصول قیمت تمام شده پایینی برای خریداران عمده خواهد بود زیرا با روش خرید تهیه آن ارزان تر از هر جای دیگری به دست می آید و از آن نه تنها برای فروش در فروشگاههای ارائه محصولات دکوری بلکه برای صادرات نیز می توان بهره برد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش : حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179052774
آدرس کانال: @aryansouz

مطلب پیشنهادی

قیمت بهترین والور نفتی تزئینی

والور نفتی تزئینی یکی از انواع چراغ های نفتی میباشد که از زمان های قدیم برای پخت و پز و گرم کردن فضا از آن استفاده شده است این چراغ ها خاطره های بسیار شیرینی را

دیدگاهتان را بنویسید