گازسوز پخش
یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / والور / قیمت بهترین والور نفتی تزئینی

قیمت بهترین والور نفتی تزئینی

والور نفتی تزئینی یکی از انواع چراغ های نفتی میباشد که از زمان های قدیم برای پخت و پز و گرم کردن فضا از آن استفاده شده است این چراغ ها خاطره های بسیار شیرینی را از زمان های قدیم یادآوری می کند. قیمت والور نفتی تزئینی با توجه به طرح و مدل های مختلف آن و همچنین کیفیت محصول کاملاً متفاوت می‌باشد. اطلاع از قیمت روز انواع والور های نفتی به مجموعه ما مراجعه کنید و با یک تماس از قیمت بهترین نوع این محصولات آگاه شوید.

قیمت بهترین والور نفتی تزئینی

مشخصات کیفی والور نفتی تزئینی

مشخصات کیفی والور نفتی تزئینی والور در واقع همان چراغهای نفتی میباشد که از زمان های قدیم ارزش و اهمیت بالایی داشته است و وجود آن در هر خانه‌ای برای تهیه پخت و پز و گرم کردن فضا کاملاً ضروری بوده است. این چراغهای نفتی امروزه برای تزئینات دکوراسیون بسیار مفید بوده و استفاده از آن باعث یادآوری خاطرات شیرین در زمانهای گذشته می شود. والور تزیینی دارای مشخصات و خصوصیات کیفی می باشد که در این بخش می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم.

یکی از مهمترین مشخصات این تالار ها داشتن فیتیله از نوع کتان و یا پنبه می باشد که بیشتر وظیفه روشن کردن به وسیله نفت سفید را دارد. داشتن جنس بدنه تمام فلز از مهمترین مشخصات کیفی والور های زیبای نفتی تزئینی می باشد این چراغ یک دسته کاملاً فلزی داشته که برای حمل و نقل آن کاربرد دارد. مصرف کم نفت سفید از دیگر مشخصات کیفیتی این محصولات بوده است و به دلیل دو منظوره بودن کارایی فوق العاده ای در زندگی روزمره انسان دارد.

فیتیله موجود در والور و با آغشته شدن به نفت سفید به وسیله یک فندک شعله ور می شود و نه تنها خاصیت دکوری و تزئینی دارد بلکه از آن برای تامین گرما هم استفاده می‌شود.

تولید کنندگان والور نفتی تزئینی

تولید کنندگان والور نفتی تزئینی کشور ایران با تولید انواع والور های زیبای نفتی توانسته است که علاوه بر تأمین کردن نیازهای بازارهای داخلی به نیازهای بازارهای خارجی هم پاسخ دهد. از این رو تولید این محصولات تزیینی توسط تولید کنندگان ماهر و کاربلد در سراسر شهرهای مختلف ایران افزایش یافته است و هر روزه تولید والور های تزیینی افزایش چشمگیری دارد.

نمایندگی و بازرگانی ما از تولید کنندگان والور تزیینی نفتی می باشد که این محصول ایرانی بسیار زیبا را با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید کرده است و در تولید آن از طرح ها و مدل های بسیار زیبا با متریال های منحصر به فرد استفاده کرده است. شما با انتخاب محصول مورد نظر خود می توانید انواع والو را در اشکال و ابعاد متفاوت از این فروشگاه اینترنتی با قیمت تولیدی خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش : حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179052774
آدرس کانال: @aryansouz

مطلب پیشنهادی

خرید ارزان والور تزئینی صادراتی

خرید والور تزئینی صادراتی ارزان، به صورت کلی و عمده امکان پذیر است، شما با خرید این محصول در حجم بالا می توانید آن را با پرداخت هزینه کم تری تهیه کنید. والور تز

دیدگاهتان را بنویسید