گازسوز پخش
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / والور گازی / مرکز فروش والور گازی ایرانی

مرکز فروش والور گازی ایرانی

والور گازی ایرانی از لوازم گرمایشی پر مصرف بوده که چون نیازی به دودکش ندارد شما می توانید در هر محیطی حتی چادرهای مسافرتی برای پخت و پز و گرم کردن از آن استفاده کنبد. این دستگاه در دو مدل نفتی و گازی طراحی شده و به کمک این سوخت ها می تواتد برای تایم طولانی روشن بماند و حرارت آن هم کم و زیاد می شود. در مراکز فروش این لوازم تنوع بالایی دارند تا مشتری هایی که مراجعه می کنند بتوانند بر حسب نیاز و سلیقه خود خریدی داشته باشند.

مرکز فروش والور گازی ایرانی

فرایند تولید والور گازی ایرانی

فرایند تولید والور گازی ایرانی در فرایند تولید والور گازی تولید کننده از قطعاتی ایمن و استاندارد و کاملا پیشرفته استفاده می کند تا دستگاه در زمان روشن شدن هیچ گونه خطری از جمله آتش سوزی نداشته باشد. فرایند تولید طبق مراحل صورت می گیرد:

  • اول مرحله برای تولید تهیه مواد اولیه است که تولیدی بابد تمام لوازم و موادی که نیاز دارد را آماده کند تا در مواقع لزوم بتواند به راحتی از آنها استفاده کند.
  • در مرحله دوم مهندسین طرح اولیه را پیاده سازی می کنند و با محاسبات دقیق آن را بررسی می کنند تا مشکلی نداشته باشد.
  • پس از این کار ساخت شروع می شود. به طوری که ابتدا بدنه از فلزاتی ضد زنگ ساخته می شود تا در مقابل حرارت و رطوبت و حتی فشار دوام زیادی داشته باشد.
  • پس از آن قسمت داخلی دستگاه طراحی می شود که شامل یک مخزن برای سوخت است و روی آن قسمت شعله دستگاه قرار داده می شود.
  • بدنه به صورت استوانه ای بوده تا بتوان روی آن کار پخت و پز هم انجام داد.

خرید کلی والور گازی ایرانی

خرید کلی والور گازی ایرانی برای خرید والور گازی می توانید مارک های مختلفی را انتخاب کنید چون هر کدام کیفیت و کارایی مختص به خود را دارند. این تجهیزات در سایز و مدل های مختلف ساخته می شوند بدین ترتیب شما می توانید بر حسب کارایی آن را انتخاب کنید. خربد به صورت گلی بدین معنی است که شما تعداد زیادی را انتخاب می کنید که در این صورت هزینه کمتری بابت آن پرداخت می شود و مقرون به صرفه است.

خریدهای کلی اغلب از طریق خود تولیدی و یا نمایندگی های مجاز وابسته به آن صورت می گیرد که در این زمان مشتری می تواند مدلی که مد نظر دارد را به راحتی خریداری کند. زمانی که خرید به صورت مستقیم آن هم از تولیدی را انتخاب می کنید می توانید تمام مدل هایی که در این مرکز قرار دارد را با هم مقایسه کنید. کیفیت بالا و قیمت مناسب در خرید اهمیت زیادی دارد و باعث می شود تا مشتری برای خرید راغب تر شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش : حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179052774
آدرس کانال: @aryansouz

مطلب پیشنهادی

فروش ویژه والور گازی ایرانی

در حقیقت والور نوعی بخاری است که در قدیم در ایران استفاده می‌شد و گرما بخش خانه ها بود. حتی بر روی اینگونه والور ها غذا نیز داغ می کردند. امروزه استفاده کردن از

دیدگاهتان را بنویسید